Portalo alfa.lt žurnalistei Agnei Baltrūnaitei komentavau, kaip vertinu Vilniaus miesto savivaldybės agentūros „Go Vilnius“ įrašą socialiniame tinkle „Facebook“ (nuoroda), kuriame lyginamasi su Ryga per netikėtą sutapimą – trijų gyventojų ir trijų „Michelin“ restoranų skirtumo.

Mano mintys:

Ne pirmas bandymas pasišpilkuoti

Nors internautai neigiamai atsiliepia apie naujausią „Go Vilniaus“ reklaminį įrašą, Alfa.lt kalbintas Vilniaus universiteto (VU) Komunikacijos fakulteto dėstytojas, komunikacijos ekspertas Liutauras Ulevičius neskuba peikti. Anot jo, svarbu suprasti, koks yra sukurtos reklaminės žinutės kontekstas.

„Tiek Vilniaus, tiek ir Rygos kolegos turi santykinai ilgą tokių tarpusavio pasišpilkavimų istoriją. Kadangi tai nėra pirmas kartas, nemanau, kad derėtų pernelyg sureikšminti naujausią agentūros iškomunikuotą žinutę“, – aiškino komunikacijos ekspertas ir pabrėžė, kad šio įrašo turinyje pasigedo daugiau kūrybiškumo.

„Tai nėra pats geriausias pavyzdys, ką galėtų padaryti ir parodyti „Go Vilnius“, tačiau neteigčiau, kad tai siaubinga klaida, ir nedaryčiau plataus apibendrinimo remdamasis tik vienu šiuo atveju. Tiesiog šio reklaminio įrašo turinys nedaro didelės profesinės agentūros kūrybininkais. Jis yra labai tiesmukas, be jokios kūrybinės gyslelės ar žaismingumo“, – tikino L. Ulevičius.

Jo teigimu, socialiniai tinklai – laisvesnė ir neformalesnė viešosios komunikacijos erdvė, kurioje natūralu matyti ar tikėtis provokacijų, ginčų ar konfliktų. „Aš nebūčiau toks konservatyvus dėl to, kad pasirinkta „Go Vilniaus“ žinutė netinkama. Jeigu ta pati žinutė būtų skirta formaliai aplinkai, sutikčiau, kad ji netinkama. Tačiau dabar mes kalbame apie socialinius tinklus, kuriuose provokacijos tikrai neišvengiamos“, – susiklosčiusią situaciją komentavo komunikacijos ekspertas.

iš alfa.lt

Visa portalo alfa.lt publikacija: „Gėda ir dar už mūsų pinigus“: „Go Vilnius“ su reklama vėl šaudo pro šalį?“.