Kažkada netyčia internete užlipau ant vieno programuotojo interneto svetainės. Tuo metu atsisiunčiau paprastą bandomąją „Slay“ versiją. Ir nors joje prastas AI, tik keli žemėlapiai, tačiau žaidimo idėja iš tiesų puiki ir reikalaujanti loginio mąstymo.

Dabar nepataupiau ir sumokėjau 80+ litų už legalią pilną programos versiją – tikrai nesigailiu. Ir nors viskas, ką už tai gavau, tėra 4 megabaitai nuliukų-vienetukų, tačiau tai tai tikrai retas pirkinys, kuris viršija lūkesčius.

Žiūrint šiek tiek plačiau, šis žaidimas man priminė vieną mūsų gyvenimo problemą – kažkada jau mano minėtas Ževonso (Jevons) paradoksas mus visus verčia vartoti daugiau ir tik per masto ekonomiją mes sugebame sumažinti konkretaus dalyko kainą. Žmonės labai retai skiria dėmesį kokybiniams šuoliams ir tada  tokie žaidimai kaip „Pirates“, „Tetris“ rodo pavyzdį, kad svarbiausia tobulėti kokybiškai, o ne tik didinant megahercų ar terabaitų kiekį.