XXI a. kasdienybės dienoraštis

politikos technologijos, nepaisančios ribų, įžengė į Lietuvą?

Kaip kolega „ŽudykReklamą“ rašo, kažkas sugalvojo Vilniaus mieste numesti nešvarią bombikę ant libdemokratų ir konservatorių.

Liberalų sąjūdis dievagojasi, kad tai ne jų reklama.

Scenarijai:

  1. Tai liberalų sąjūdžio reklama. Tikslas – kompromituoti konkurentų lyderius. Tik akivaizdus nelogiškumas, kad sąjūdžio konkurentas yra Zuokas, o ne libdemai ar konservatoriai;
  2. Tai ne liberalų sąjūdžio reklama. Tikslas – vulgaria sąsaja tarp partijų lyderių ir jų sekretorių/referenčių apšmeižti liberalų sąjūdį, esą jie atvirai tai deklaruoja (įrašas apie finansavimą). Kam tai būtų naudinga:
    • Zuoko šalininkams – nes suduotas smūgis tiesioginiams konkurentams. Tačiau loginė seka ganėtinai ilga, todėl prognozuočiai, kad ši linija turėtų būti toliau plėtojama ar aiškinama papildomai;
    • liberaldemokratams, konservatoriams – nes „žiūrėkit, kaip nešvariai žaidžiai mūsų konkurentai“;
    • visiems kitiems konkurentams – nes žala padaryta tiek liberalų sąjūdžiui, tiek liberaldemokratams ir konservatoriams, tegu jie visi bando valytis tortus nuo veidų, o mes tuo metu dirbsim reikalingus darbus.

Bet kokiu atveju, liūdna.

Papildymas: 2006.02.19 dienos dienraščio „15min“ elektroninės versijos dalys.

Originali liberalų sąjūdžio reklama:

Aptariama reklama:

Papildymas Nr.2: dėl prekės ženklo „Liberalų sąjūdis“

Konflikto užuomazgos – 2006 metų spalį UAB „Bankrotera“ paduotas prašymas dėl pavadinimo „Liberalų sąjūdis“. UAB vadovauja ir komentuoja Dalius Volskis.

Asociacijos „Liberalų sąjūdis“ buveinė registruota Šeimyniškių g. 16., asociacijos steigimo sutartis datuojama 2005 spalio mėnesiu, tačiau dokumentai pradėti tvarkyti tik 2006 kovą.

Politinė partija „Lietuvos Respublikos liberalų sąjūdis“ savo buveine nurodo V. Kudirkos 18B-16.

Prekės ženklo „Lietuvos liberalų sąjūdis“ pagal paraišką Nr. 2006 0069, datuotą 2006 metų sausio 13 d., savininku nurodomas Arūnas Štaras.

Papildymas Nr.3: 2006.02.22 – ir dabar įrodinėkit, kad nesat begemotai..

Jeigu laiku nesiimate prevencinių priemonių, patys kalti, gerbiami liberal-sąjūdičiai. Apie galimas grėsmes žinojot jau prieš metus, prieš savaitę buvo pirmoji reklama „15min“. Šaukštai po pietų.

Aišku, beveik neabejotinai, Artūro Zuoko veiksmai turi būti įvertinti Vyriausiosios rinkimų komisijos ir teisėsaugos institucijų. Baisiausia, jeigu visi skėstelėtų rankomis ir sakytų всё законно..

Papildymas Nr. 4: apsimetėliško Liberalų sąjūdžio interneto svetainė.

Papildymas Nr. 5: Artūro Zuoko komentaras/pozicija jo 2006.02.22 dienos įrašo komentaruose.

8 Comments

  1. Anonymous

    Pagal stilių tai Zuoko darbelis. Visi tris pagrindiniai oponentai apdrabstomi purvais. Nors… socialdemokratu tarp situ triju irgi truksta.

  2. kostia

    visiškai neliūdna,žinant,kad politika – tai pats nešvariausias dalykas. juk jau N. Machiavelli savo " valdove" puikiai atskyrė politiką nuo etikos.

    Čia megėjiškos polittechnologijos,labai jau kvepia lietuviškai.Jei atsimintumėt marginalų – liumpenų lyderių rinkimuose naudotas polittechnologijas,tai ten buvo aukščiausio lygio – paxius ir 1111 🙂 ten kvepėjo rusijos piaru.

  3. DievuZiniasklaida

    Patikėčiau, jei kada paaiškėtų, kad čia Zuoko arba socdemų darbas. Tiek pirmajam, tiek antriesiems Masiulis ir Paksas vieni iš pagrindinių konkurentų kovoje dėl mero posto. Socdemai Zuoko kaip ir nebelaiko realiu pretendentu, todėl, manau, galvoja kaip nukonkuruoti tiek konservatorius, tiek libdemus, todėl kad čia socdemų darbas – įmanoma.

    Kad patys konservatoriai arba libdemai būtų pasidarę tokią "antireklamą" ant savęs ir taip po to galėtų kaltinti savo oponentus, kažin ar realu – žvelgiant į Lietuvos rinkėją, manau, tikėti, kad jis matys du žingsnius į priekį, neverta. Vien prisimenant "Vakaro žinias" prieš Paksui tampant prezidentu – labai lengvai dalis rinkėjų užkibo už gan tiesmuko triuko.

  4. kaasmauglys

    visiškai Mariaus Vaupšo, tai yra, libcentų stilistika. Atkreipk dėmesį į elektroninės versijos kabutes "Liberalų sąjūdžio" (be kita ko – pikantiška detalė – su gramtikos klaida: politinės kO(a)mpanijos). Buvo juk istorija apie tai, kad prekinis ženklas Liberalų sąjūdis priklauso kažkam kitam.

  5. liutauras

    kostia, tikrai nenorėčiau, kad Lietuvoje prasidėtų tai, kas truputį į Rytus laikoma norma. ir čia nesvarbu, kam ir kaip, svarbu darbo modelis ir pritaikyta technologija

    DievųŽiniasklaida, o juk būtų smagu, kai reikėtų "atbuline" tvarka vynioti 2 ar net 3 lygius? 😉

    kaa, tikrai taip, vakar pildydamas tiesiog neradau per google tos žinios nuorodos. dar kartą papildžiau

  6. DievuZiniasklaida

    Arba viską pakankamai per daug supaprastinau, arba čia viskas aišku – kaip ir spėjau, Zuoko šalininkų darbas.

    Nes ta asociacija, jei neklaidina atmintis, buvo steigiama ne šiaip sau, o norint paimti galimą Liberalų Sąjūdžio partijos vardą – ir, manau, labai aišku, kad tuo suinteresuoti buvo liberalcentristai.

    O dabar ta pati asociacija padaro štai tokį reklaminį maketą ir ganėtinai stipriai suklaidina rinkėjus. Nes savo UAB pavadinimą "Liberalų Sąjūdis" jie naudoja teisėtai, o po reklama galima prirašyti bet ką – kaip ir šiuo atveju.

    Kita vertus, ant pačių liberalcentristų šiąnakt Užupyje kažkas negražiai pažaidė tomis pačiomis jų priemonėmis – Abonento gatvės iškabas iškabino :]

  7. Kestas G.

    Bet tai palauk, "prekės ženklas" priklauso Štarui, o Štaras taigi Auštrevičiaus partijoje, o ne Zuoko. Taip išeina, kad LRLS patys plakasi ir patys rėkia, kad juos muša?

  8. liutauras

    manau, prekės ženklas priklauso Štarui, tačiau prašymas jį registruoti pateiktas po asociacijos registracijos, todėl tos pavadinimas išlieka

Leave a Reply

Your email address will not be published.