Nors Leonidas Donskis dar nepasakė, kaip ten iš tiesų buvo, tačiau faktas aiškus – Liberalų ir centro sąjunga sugebėjo neabejotiną visuomenės lyderį pajungti savo savivaldybių rinkimų tikslams.
O technologija, spėju, gana paprasta:
- žurnalistas (tikras arba apsimestinis) susitaria su norimu asmeniu dėl interviu gana bendra tema (šiuo atveju – Kauno vieta Lietuvoje, jo perspektyvos);
- gautas tekstas įkomponuojamas su reikalingu politiku;
- gaunasi neakivaizdi diskusija, kur vien vaizdinis žinomo asmens ir reikalingo politiko sugretinimas duoda pozityvų efektą tokią priemonę naudojantiems.
Klausimai – jeigu LiCS iš tiesų taip padarė – kaip turėtų elgtis šios institucijos:
- UAB „Kauno diena“ – koreguoti savo reklamų turinio kontrolės politiką?
- Žurnalistų ir leidėjų etikos komisija?
- Žurnalistų etikos inspektorius?
- Vyriausioji rinkimų komisija?
- Reklamos biuras?
- Lietuvos žurnalistų sąjunga?
- ..
|
|
|
Manau, akivaizdu, kad jeigu Leonidas Donskis nežinojo apie jo interviu gretinimą su vienu iš LiCS lyderių, tai tokie veiksmai vertintini kaip neetiški.
Leave a Reply