Naujasis „žudykreklamą“ autoriaus blogas tarsi „pjauna“ Viktorą Uspaskichą. Tačiau tokia pati taktika gali būti naudojama ir siekiant dekonstruoti Viktoro – nusikaltėlio įvaizdį ir jį vėl naujai paverčiant „Agurkicho“ lygio žaidėju. Taktika gana paprasta – iš naujojo įvaizdžio mes juokiamės, jo nelaikome rimtu konkurentu, vertinam kaip priimtiną. Realybėje – tai liktų tas pats nusikaltėlis.
Aišku, tai gali būti ir grynas sutapimas, tačiau blogai tampa puikiu RsV įrankiu, todėl statau simbolinius 10 Lt, jog tai vienaip ar kitaip susiję su atsinaujinusiu „ProGroup“ ir Darbo partijos bendradarbiavimu.
Iš tiesų gaila, kad įvairi žiniasklaida (čia plačiąja prasme) visiškai nejaučia atsakomybės dėl to, ką daro, nesistengia numatyti pasekmių ir iš tų pasekmių nepadaro jokių išvadų. Labiausiai turiu galvoje tokius "perlus" kaip "Dviračio žynios", kurios, kas beatsitiktų įsikibę laikosi savo personažo, aktorius net uždirba papildomai "vokelių reklamoje" ir jokių skrupulų, net nesistengia kaip nors to maskuoti ar slėpti.