XXI a. kasdienybės dienoraštis

VNMPI: pretenzija prieš MTTC yra pagrįsta

VNMPI, MTTC, pretenzijaPriminsiu – rugsėjo pradžioje garantiniam remontui atidaviau savo mobilųjį telefoną (buvo iškritęs mygtukas). Atgavęs atgal neberadau jokių savo duomenų, visa atmintis buvo ištrinta, nustatymai dingę…

Nei su Vokiečių gatvėje įsikūrusio „Nokia“ salono (Spaineta), nei su UAB „Mobilių telefonų techninis centras“ vadovais bendros kalbos nepavyko – esą pats kaltas, tokios garantinio aptarnavimo sąlygos ir pan. ir t.t. Todėl teko kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją.

Po savaitės nuo rašto pateikimo (el. paštu netiko, reikėjo siųsti faksu) inspektorius pakvietė savo akivaizdoje susitikti ir pabendrauti su garantinio remonto paslaugas teikiančios įmonės atstovais – pozicija ta pati, „lįsti į telefono vidų mums leidžiama“… Pasirodo, pagrindinėje MTTC bazėje (berods, Algirdo gatvėje Vilniuje) įspėjimai yra aiškiai parašyti ant sienų, tuo metu Vokiečių gatvėje to nėra nei ant sienų, nei raštu. Todėl vakar sulaukiau inspekcijos atsakymo. Du esminiai inspekcijos išvadų sakiniai:

  • Jūsų pretenzija <…> yra pagrįsta;
  • <…> abiems šalims geranoriškai nesusitarus, ginčą civilinės teisenos tvarka siūlome spręsti bendrosios kompetencijos teisme.

Galbūt yra advokatų, kurie norėtų vesti tokią bylą? Bazinius argumentus į ieškinį galėčiau sudėlioti ir pats, tačiau gal kas nors turite praktikos panašiose bylose?

7 Comments

  1. Andrius

    Sveikinu įveikus pirmą žingsnį. Tikiuos, kad ir toliau viskas klosis sklandžiai.

  2. yessuz

    o tai už moralinę žalą jamsi?:)

  3. Liutauras

    Andriau, ačiū ir, kaip rusai sako, к черту!

    yessuz’ai, dar reikia pasinagrinėt, bet galvoju ir už turtinę, ir už ne, nes duomenys prarasti gana aiškūs ir turintys vertę. klausimas dėl įrodinėjimo naštos – realiai aš negaliu pateikt įrodymų, nes MTTC tuos įrodymus sunaikino ir yra už tai kalta (tą patvirtino ir VNMPI), tai tik iš šalutinių dalykų kažką galima susieti. reik galvot – tam tikra prasme, mankšta protui 🙂

  4. RM

    kokia NOkia, tokie ir jos mygtukai…

  5. stb

    krizes akivaizdoje paliksi koki nors meistriuka elektronshcika be darbo…jis tave keiks likusi savo darbinga gyvenima…nes SAVO duomenimis reikia rupintis PACIAM pirmiausia…koks teisuolis tu bebutum

  6. raimis

    mums tokie nurodymai kiekvienam telefonui irasyti naujausia softa..

  7. Liutauras

    stb, vartotojų teisės yra.

    bet taip pat yra nurodymas informuoti klientą. to nepadarėt.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *