Penktadienį pirmąjį pusdienį praleidau VU Tarptautinių santykių ir politikos mokslų instituto metinėje konferencijoje „Lietuva po Seimo rinkimų 2008“, kur pasakojau savo subjektyvius pastebėjimus apie virtualią propagandą ir sėkmingus ryšių su rinkėjais pavyzdžius šių rinkimų agitacijos metu.
Ar įmanoma pusvalandžio kalbėjimą ir rodymą išdėstyti viena pastraipa? Pabandykim: interneto svetainės yra a must, tinklaraščių muštras konservatorių partijoje, eksperimentai socialiniuose tinkluose, web 2.0 sėkmė, LiCS link styrantys negatyvios propagandos galai, virusiniai pradmenys, reklamos skydeliai visiems likusiems.
Ko nepaminėjau ar kas netilpo į pristatymą? Pirma, tikrai ne visas virtualias rinkimų agitacijos akcijas pavyko pamatyti ir užfiksuoti. Antra, galbūt atskiro paminėjimo vertas Tautos prisikėlimo partijos fiasko su plagijuota argentiniečių reklamos idėja. Trečia, neužteko laiko detaliau panagrinėti propagandos bandymus el. pašto, SMS žinučių pavidalais (sakyčiau, kol kas tai tik bandymai, nėra nuoseklaus veikimo).
Dar rinkimų kampanijų metu esu truputį detaliau kalbėjęs apie virtualią propagandą „Atgimimui“. Ir dabar lieku prie pirminės nuomonės – nuoseklios vertybių komunikacija pagrįstos kampanijos nepastebėjau.
pražioplino rinkimų reklama virtualybėje. per kitus rinkimus atsigriebs.
O ar paties, Liutaurai, bloga bande “uzurpuoti” kaip nors ir kokios nors politines jegos? 🙂
Rokai, manau, tai labiau buvo valingas sprendimas
mediabloge, ne, nes neverta ir bandyti – tinklaraščių įtaka Lietuvoje minimali