XXI a. kasdienybės dienoraštis

Optimalus greitis automagistralėje?

Šią savaitę turėjau net keletą progų važiuoti į/iš Vilnių/Kauną ir kažkuriame kilometre trinktelėjo mintelė – jeigu panaikintume greičio apribojimus, koks būtų vidutinis normalaus lengvojo automobilio normalaus vairuotojo(s) pasirinktas greitis? Ką ten sako Vokietijos autobanų statistika?

P.S. kažkur skaičiau, jog atliekant eksperimentą grupė žmonių gyveno oloje be laikrodžių ir palaipsniui pradėjo gyventi 36 val. ilgio parą.

8 Comments

  1. Karolis [Pocius.lt]

    Aš visada važiuoju tokiu greičiu, kokiu važiuodamas jaučiuosi patogiausiai, t.y. kai mašina valdosi normaliausiai. Dažniausiai tai būna ~130-140 km/h.

  2. Arūnas Liuiza

    Aš rinkčiausi ne daugiau 130 km/h. Atsižvelgiant į mano autmobilio amžių greičiau važiuoti nebūtų saugu, net jei būtų pagerinta kelio infrastruktūra. Mano kuklia nuomone, Vilnius-Kaunas verkiant reikėtų praplatinti iki trijų juostų prieš kalbant apie greičio apribojimų pokyčius.

  3. Chionsas

    Priklauso nuo oro sąlygų =)
    Sausą vasaros dieną būtų apie 140, jei geras automobilis.
    Bet tam reikėtų padaryt atskirą juostą fūroms ir supuvusiems golfams. Ir visokius sulėtėjimus iki 70Km/h pašalint. Dabar net šviesoforas yra ties Vieviu! =]]

  4. Donatas

    Manau, kad 2 juostų greitkelyje 120 km/h vidutinis greitis būtų. O A1 reiktų uždaryti visus šalutinius kelius, nes dabar tai vienas ir tas pats Savanorių pr.

    Beje, pažįstami minėjo, jog Kareivių gatvėje naktį vidutinis greitis 140 km/h.

  5. Jonas

    Pagal Wikipedia:

    “The recommended speed of the German autobahn is 130 km/h (81 mph), but there is no speed limit.”

    “The average speed traveled on the autobahn in unregulated areas by automobiles not regulated by other laws is about 150 km/h”

  6. yessuz

    Siaip, labai smarkiai reiktu atskirti, kur yra Greitkelis, o kur – automagistrale (autobanas).

    Automagistrales Lietuvoje yra 2 – Vilnius – Panevezys ir Kaunas – Klaipeda.

    Greitkeliu daugiau, tarp ju – ir Vilnius – Kaunas.

    Tokio eismo intensyvumo kelyje, kaip vln-kns – 120 – maksimali riba!

  7. Ešerys

    Na jo, o ar pagalvojot, kad ne visi pas mus ant Lietuvos turi galvas? Ir kas butu jei greicio limita panaikintu? tai reiktu sukurt atskira eile ne golfams ir furom, o golfams ir”bumeriams” tam, kad galetu lekt kiek eina ir kitu neuzmust.
    P.S. labai idomu pasidare kokia gi masina vairuoja “Chionsas” kad jau taip jam furos ir golfai trugdo, kazi ar ne BMW

  8. Kęstutis

    Reiškiasi benzinas dar pigus. Nes 100 km/h ir 130 km/h benzino suvartojimas yra 1 su 1.5 karto. O 160 km/h jau yra dvigubai daugiau negu 100 km/h. Kaunas-Vilnius yra tekę važiuoti 160 (aišku ir paprastais keliukais tekę važiuoti kai labai skubi) km/h, bet tik tada kai skubi ir svarbiausia kai tokiu greičiu leki ir nežiniai tiksliai kur reiks pasukti tai labai greit praleki ženklus. Ir svarbiausia kai tokiu greičiu važiuoji suprasti, kad turi netrukdyti kitiems.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *