XXI a. kasdienybės dienoraštis

Anton Tunyla prieš … ką?

Lengviausia būtų pritarti Lietuvos žurnalistų sąjungos pozicijai, jog Anton Tunyla tapo žiniasklaidos verslo tarpusavio kovos veidu. Tačiau manau, kad kampanija turi keletą tikslų, kurių bus siekiama pagal tai, kaip rutuliosis visuomenės reakcija:

  • išbandyti „absoliutaus susipurvinimo“ informacinio modelio taikomąją galią;
  • išbandyti verslo nišą ir, galbūt, ją komercializuoti;
  • siekti radikalizuoti ginčą ir iššaukti radikalius įstatymų leidėjo veiksmus (plačiau – mano pastaboje DievųŽiniasklaidos įraše).

Įdomu, kodėl lrytas.lt neprisijungė prie alfa.lt, balsas.lt, bernardinai.lt, lrt.lt, vz.lt?

6 Comments

  1. Anonymous

    panashu kad zurnaliugos gerai susiplieke:))

    ziurekime giliau i purvo bala, kas prieshishku stovyklu savininkai?

    kokia afiora bus bandoma stumti LT kol vyks tariamas"zurnaliugu karas"?

  2. Paulius

    Aha, man irgi panašu, kad kažkas bus pražiopsota (apie politines-verslo aferas).

  3. rmtx

    pritariu, kad čia bandymas rasti nišą – gal visgi tokia purvina forma Lietuvoj bus gaji.

  4. Lyras

    nemanau, kad sis projektas turi dideliu komerciniu tikslu. kokie zmones skaito bulvarus ir kiek is ju turi prieiga prie interneto?

  5. liutauras

    Anonymous'e, Pauliau, įdomi versija, tačiau nemanau, kad teisinga

    rmtx'e, manau, kad bus gaji. Vakaro žinios gyvena puikiai

    Lyre, kiek žmonių internete ieško pornografijos?

  6. Lyras

    kaip pornografija susijus su purvo drebimu ant politiku, verslo ir pan? visai kitas kontekstas ir kiti vartotojai. o pornografijos daugiausia iesko nepilnameciai arba nedaug vyresni uz juos.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *