Šiandien „Verslo žinių“ priede „Verslo konsultacijos ir mokymai“ paskelbti 2006 m. ryšių su visuomene rinkos duomenys. Suprantama, jie kai kur dar bus tikslinami (ypač ten, kur skaičiai baigiasi nuliais), tačiau esmė jau aiški. Keliu kepurę ir lenkiu galvą prieš:
- Lukrecijos reklama – 392 tūkst. Lt;
- Baltijos komunikacijos partneriai – 316,8 tūkst. Lt;
- Strateginių komunikacijų centras – 283,2 tūkst. Lt;
- Publicum – 266,1 tūkst. Lt;
- KPMS ir partneriai – 260 tūkst. Lt;
- Komunikacijos tiltai – 257,9 tūkst. Lt.
O visiems likusiems kolegoms linkiu, kad 2007-ieji būtų kūrybingesni ir efektyvesni!
Aišku, mums visiems lieka atviras klausimas, kada išdrįsime paskelbti savo pelno maržas ir tikrąsias (t.y. be techninių, inkasavimo ir pan.) pajamas?
Pelnas? O rinkos dalis nebūtų tiksliau pagal pajamas?
pelnas nėra geras rodiklis. pagrindinė RsV duomenų lyginimo problema – objekto apibrėžtis, t.y. kokias paslaugas lyginame. daugelis bendrovių pateikia duomenis, kurie rodo bendras pajamas – ir įvairias technines išlaidas (pvz. techninė įranga renginiui), ir žiniasklaidos pirkimo sąnaudas (tos, kuriuos tą daro, o ES ir pan. konkursus laimėjusios daro visos 🙂 ir t.t. ir pan.
lyginti realu būtų nebent pelną ir pelną generuojančią veiklą. nors lietuvoje būtų irgi įdomių faktų. pvz. "agentūriniai" mokesčiai už tarpininkavimą. pelną generuoja, tačiau tikrai nėra RsV veikla
tai as ne velnio nesupratau, cia kokie skaiciai pateikti.
čia yra [pardavimai/žmonių skaičius]. kitaip tariant, kiek vienas darbuotojas per metus uždirba pajamų