XXI a. kasdienybės dienoraštis

klubas.lt: estai lietuviškas įžymybes kels į internetą

080425 klubas.ltVakar delfi.lt startavo su nauju projektu – klubas.lt. Dalykas vertas dėmesio, nes iki šiol bene didžiausią lankytojų masę internete traukianti įžymybių naujienų sritis buvo tuščia. Tik vieną kitą žinutę turėdavo lrytas.lt, itin uždaras buvo posh.lt projektas.

Ką siūlo klubas.lt?

Pirma, akivaizdu, jog estų AS „Ekspress Grupp“ neatsitiktinai pirko delfi.lt – dviejų stiprių prekių ženklų sujungimas tikrai vertas dėmesio. Interneto portalo pramogų skiltis turi patirtį būti pirmoji, o žurnalo redakcija – gerus ryšius su įžymybėmis.

Antra, klubas.lt smarkiai integruotas į delfi.lt platformą ir jungiamoji grandis, kiek matyti, yra įžymybių tinklaraščiai (blogai). Kaip visada, klausimas, ar įžymybės rašo pačios, ar tai kūrybinių pagalbininkų veiklos laukas. Bus matyti – rašymo stilius pernelyg asmeniškas dalykas, jog nepastebėtumėme skirtumų 🙂 Tinklaraščiai buvo delfi.lt technologinės platformos dalis, todėl galima būtų spėti, jog visas projektas tėra nedidelis naujas sub-portalas. Tiesa paaiškės per keletą savaičių.

Trečia, pagrindiniai konkurentai pramiegojo. Tai, ką kažkuriems „Schibsted“ vadovams prognozavau, tampa realybe – grupė Lietuvoje pramiega vieną konkurentą po kito. Laiko klausimas, kada lietuvių įdirbis nueis perniek ir skandinavai galės džiaugtis „aukšta“ 2-3 vieta. Aišku, išlieka galimybė, jog kažkas ruošiama ir jau jau bus paviešinta. Bet faktas šiandien – skandinavų turinio integravimo nėra, interneto portalai neišnaudojami (nors Estijoje jie internete stovi pakankamai tvirtai).

Ketvirta, delfi.lt-klubas.lt projektas rodo, kur turėtų sukti nauji lietuviško interneto projektai. Projektų integravimas – privalumas visiems projekto dalyviams, todėl dar ir dar kartą pasikartosiu, jog integruodami turinį niekada neprarasite lankytojų, o tik padidinsite jų skaičių sau ir savo partneriams. Tad BŪTINA keiskis nuorodomis, turiniu. Tą seną tiesą tik patvirtinta DievųŽiniasklaidos įrašas.

Penkta, visada įdomi finansinė tokio projekto išraiška. Projekto monetizavimas, matyt, pasmerktas kartoti delfi.lt modelį, tačiau įžymybių egzistavimas leidžia galvoti apie naujas formas – pavyzdžiui, tikslinę rinkodarą, įdomesnį produktų reklamavimą, išnaudojant kontekstinės reklamos galimybes.

Šešta, vertinant tų pačių delfi.lt estų valdomą lietuvišką žiniasklaidą, visai galima tikėtis e-Panelės. delfi.lt taip pat turi tokio turinio, kurį galima integruoti su bene populiariausio n-iolikmečių žurnalo formatu.

Pradžiai tiek, gyvenimas papildys 🙂 oficiali savininkų info – čia

3 Comments

  1. ech..

    Nu “Žmonės” yra ir internete zmones24.lt, tik va kad niekur jie nesireklamuoja.

  2. kostia

    kad baisus vėmalas. Tiesą sakant vakar pirmą kart sužinojau apie posh ir žmonės24. Žodžiu vieno skaitytojo netruėjo ir neturės. ” žvaigždunų ” blogai a la ” kaip aš jaučiuosi su nuliavais rūžavais stringais ” gali sudominti nepilnamečius iki 12 metų. VR prasme juk pilnas pravalas, Liu, ane ?:)

  3. osam

    e-panelės.delfi.lt prototipas jau yra gatve.delfi.lt.
    Jaunimui, moksleiviams ir pan.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *