Dienraščio „Verslo žinios“ priedas „Verslo mokymai ir konsultacijos“ paskelbė 2006 metų ryšių su visuomene rinkos duomenis. Ką jie rodo?

Pastaba: kiekvieną grafiką galite peržiūrėti stambesniu masteliu ant jo paspaudę dešiniuoju pelės klavišu ir pasirinkę „Rodyti paveikslėlį“ arba „Show picture“.

Darbuotojų efektyvumą ir pajamų augimą sėkmingiausiai derina Strateginių komunikacijų centras, „Euro RSCG PR ir „Avenire“.

Darbuotojų efektyvumui tiesioginę įtaką turi reklamos agentūros užnugaris. „GCI Vilnius“, įvertinus jų 7 darbo mėnesius, tampa TOP5 nariais. Artūro Jonkaus užnugarį naudojantys „Baltijos komunikacijos partneriai“ – akivaizdūs rinkos lyderiai.

Spėju, kad Strateginių komunikacijų centro sėkmės paslaptis – ES ir susiję projektai, kurie generuoja daug ne ryšių su visuomene pajamų, tačiau tas slepiama. „Avenire“, spėju, keliauja tokiais pat keliais. Šiuo aspektu, manau, akivaizdūs lyderiai yra „Euros RSCG PR“ ir Kęstučio Gečo į priekį vedamos „Viešųjų ryšių technologijos“

Suprantama, pagal pajamas lyderiai aiškūs. Tik „Publicum“ ir „VRP Hill & Knowlton“ pajamos kelia abejonių dėl užslėptų ne RsV pajamų.

Akivaizdu, kad „VRP Hill & Knowlton“ laukia struktūrinės plėtros problemos. Kartu atviras klausimas, ar lyderių pora kas nors sugebės bent pabandyt pasivyti?