Norite sukurti naują „Microsoft“? Kartojate Vareno Bafeto (Warren Buffet) kelią įsigydami ir pardavinėdami įmones? O gal svajojate apie praktinį vandenilio energijos panaudojimą pramonėje? Galbūt jums tai ir pavyks, tačiau jau dabar aišku, kad mažiausiai į vieną plėtros lauką pavėlavote –  nauji visuomenės ir atskirų jos grupių nuomonę tiriantys įrankiai jau sukurti. Belieka išmokti jais naudotis. 'Google Trends' paieškos rezultatai, kaip kito susidomėjimas paieškos raktažodžiu 'Lithuania'

Tai įžanga į mano straipsnį, kurį skelbia šiandien pasirodžiusi „Verslo klasė“. Kai kurie svarbiausi akcentai:

  • internetą valdo vartotojų kuriamas turinys, tai įdomiausia lankytojus dominančios informacijos rūšis;
  • blogai – de facto naujieji žiniasklaidos lyderiai;
  • lietuviškojo interneto lankytojai labai linkę garbinti kelis stambiausius tinklalapius;
  • net ir Lietuvoje populiariausi blogai gali lengvai konkuruoti su įprastine žiniasklaida;
  • vartotojų kuriamas turinys labai įvairus – diskusijos, audiovizualinė informacija, realiu laiku keičiamas turinys, etc.;
  • naujasis Visuomenės informavimo įstatymas blogus laiko žiniasklaidos priemone;
  • JAV vyksta ginčas, ar blogeriams pripažįstamos žurnalistų teisės ir pareigos;
  • Ričrdas Edelmanas teisus: „anksčiau rinkodara kontroliavo vartotojus, dabar vartotojai ima kontroliuoti rinkodarą“;
  • „Google AdWords“, „Google AdSense“, „Google Analytics“ – tai keletas naujųjų nuomonės tyrimų įrankių;
  • „Technorati“ stebi 50 mln. blogų, apie 2,7 mlrd. blogų įrašų;
  • naujų informacijos šaltinių valdymas – naujas iššūkis kiekvienam iš mūsų.

Pilną tekstą „Verslo žinių“ prenumeratoriai ras www.vz.lt.