Norite sukurti naują „Microsoft“? Kartojate Vareno Bafeto (Warren Buffet) kelią įsigydami ir pardavinėdami įmones? O gal svajojate apie praktinį vandenilio energijos panaudojimą pramonėje? Galbūt jums tai ir pavyks, tačiau jau dabar aišku, kad mažiausiai į vieną plėtros lauką pavėlavote – nauji visuomenės ir atskirų jos grupių nuomonę tiriantys įrankiai jau sukurti. Belieka išmokti jais naudotis. |
Tai įžanga į mano straipsnį, kurį skelbia šiandien pasirodžiusi „Verslo klasė“. Kai kurie svarbiausi akcentai:
- internetą valdo vartotojų kuriamas turinys, tai įdomiausia lankytojus dominančios informacijos rūšis;
- blogai – de facto naujieji žiniasklaidos lyderiai;
- lietuviškojo interneto lankytojai labai linkę garbinti kelis stambiausius tinklalapius;
- net ir Lietuvoje populiariausi blogai gali lengvai konkuruoti su įprastine žiniasklaida;
- vartotojų kuriamas turinys labai įvairus – diskusijos, audiovizualinė informacija, realiu laiku keičiamas turinys, etc.;
- naujasis Visuomenės informavimo įstatymas blogus laiko žiniasklaidos priemone;
- JAV vyksta ginčas, ar blogeriams pripažįstamos žurnalistų teisės ir pareigos;
- Ričrdas Edelmanas teisus: „anksčiau rinkodara kontroliavo vartotojus, dabar vartotojai ima kontroliuoti rinkodarą“;
- „Google AdWords“, „Google AdSense“, „Google Analytics“ – tai keletas naujųjų nuomonės tyrimų įrankių;
- „Technorati“ stebi 50 mln. blogų, apie 2,7 mlrd. blogų įrašų;
- naujų informacijos šaltinių valdymas – naujas iššūkis kiekvienam iš mūsų.
Pilną tekstą „Verslo žinių“ prenumeratoriai ras www.vz.lt.
Leave a Reply