Antradienį teko skaityt pranešimą „Virtualios bendruomenės“ (plačiau žr. čia) „Microsoft“kartu su Švietimo ir mokslo ministerijos Informacinių technologijų centru organizuotuose mokymuose mokytojams-lyderiams. Vakar vyko BNS seminaras RsV specialistams ir, nors liko neaiškūs klausimai atskiriems pranešėjams:
- kuo skiriasi „Volvo“ įvaizdis nuo „Volvo“ reputacijos?
- kokie yra biudžeto kūrimo RsV strategijai etapai ir jų turinys?
- jeigu markės išnyks, tai kuo vadinsim produktus/paslaugas? negi įžymybių vardais?
, kai kas nustebino. Nors tiek manasis pranešimas, tiek BNS'o pranešėjų mintys buvo visiškai nesusijusios, tačiau visuose atskiras dėmesys buvo skirtas virtualybei! Aš kalbėjau apie socialinius tinklus, Vaidas – apie naujus iššūkius reputacijai, Kristinas – apie pozicionavimą, Kęstutis – apie alternatyvius komunikacinius kanalus, Mindaugas – apie įtaką geriausios kainos pasiūlymams.
Visur virtualybė.. bent jau mūsų mintyse.
Liutaurai kur Tavo knyga galima rasti? Vagos knygynuose nera, Pegase irgi. O as taip noriu paskaityti pries miega
tikrai yra čia:
http://www.patogupirkti.lt/book/book.asp?ISBN=9955-707-04-6
o va dėl vagos ir pegaso einu piktai aiškintis – gal išpardavė? ::)
ramiai, yra knygynuose 🙂 Siandien Europos knygyne maciau