Baziniai ryšių su visuomene principai buvo formalizuoti XX amžiaus pradžioje, todėl bet kuris bandymas aprašyti ryšius su visuomene vienaip ar kitaip kartoja pirmtakų žingsnius. Lietuvoje RsV teorija dar nesulaukė rimtų studijų, todėl verta nagrinėti net ir ne itin sisteminius veikalus, nes jie suteikia labai svarbias unikalios visuomenės įžvalgas.
Žemiau pateikiu autorių, kurių kūriniai (į viešai skelbiamus internete pateikiu ir nuorodas) veikė ir „Kaip tapti žinomam: etiški ryšiai su visuomene“ atsiradimą, sąrašą (surikiuotas pagal abėcėlę):
- Andrejevas V., Gražulienė R. – Policijos bendravimas su žiniasklaida. Vilnius. 2003;
- Armonienė A. – Integruota komunikacija: dinamiškas modelis. Informacijos mokslai Nr. 19. 2001;
- Baranauskas A. – Atranka ar… grožio konkursas. Verslo žinios. Karjera ir vadyba. 2005;
- Bernays E. L. – Propaganda. New York. 1928;
- Berry M. C. – A Reform In Search Of A Definition: Who Is A Lobbyist Anyway?;
- Burgis B. – Tarptautinės konferencijos „Verslas, lobizmas ir ryšiai su visuomene“ medžiaga, 2004 11 15-16;
- Coker M. – Squeezing Fresh Tech Media Opportunities;
- Denne K. – Ask why? Corporate Communications in Enlarging Europe. Prague. 2004;
- Emig E. – The Connotation of Newspaper Headlines. Journalism Quarterly. 1928;
- Feigelovičius M. – „Reklama ar viešieji ryšiai? Sveiki atvykę į sveiko proto karalystę“. Vilnius. 2003;
- Fiske J. – Įvadas į komunikacijos studijas. Vilnius. 1998;
- Floyd A., Lepkin A. M. – Building War Morale With News-Headlines. Public Opinion Quarterly. 1943;
- Smith E., J. – Leadlines may be better than traditional headlines. Newspaper Research Journal. 1999;
- Garlikov A. – How to stage your media events;
- Greer J. – How to Pitch the Media: Fastballs, curveballs and wild pitches;
- Grunig J., E., Hunt T., T. – Managing Public Relations. 1984;
- Herman E. S. – The Propaganda Model: A Retrospective. 2003;
- Herman E., Chomsky N. – Manufacturing Consent. New York. 1988;
- Jankauskaitė V. – Su kuo valgomi viešieji ryšiai? Pinigų karta. 2005;
- Juozapavičius R. – „Kaip padaryti sensaciją“. Vilnius. 2004;
- Kaplan T. – The Tylenol Crisis: How Effective Public Relations Saved Johnson & Johnson. The Pennsylvania State University;
- Kilbourne J. – Targets of Cigarette Advertising;
- Kissinger H. – Diplomatija. Vilnius. 2003;
- Kottler P. – Satisfying needs and wants through an exchange process;
- Lee K. K. – The Twelve Dimensions of Strategic Internal Communication. 2004;
- Mamedaitytė S. – Lietuvos savivaldybių ir piliečio ryšio stiprinimas. Vilnius. 2003;
- Meškauskaitė J. – Viešumo medžioklė: atstovas spaudai ar viešųjų ryšių agentūra. Verslo žinios. Karjera ir vadyba. 2005;
- Mullen B. – Newcasters’ facial expression and voting behavior of viewers: Can a smile elect a President? Journal of Personality and Social Psychology. 1986;
- Neverauskas B. – Vadybos pagrindai: mokomoji knyga. Kaunas. 2000;
- O’Malley P. – Strategic Communications Planning. IABC Ottawa;
- Račas A., Plunksnis V. – Kokius įstaigos veiklos rezultatus ir kaip pristatyti žiniasklaidai? Vilnius. 2003;
- Ries A. ir L. – The Fall of Advertising and the Rise of PR;
- Robertson F. – Management Theories X, Y & Z;
- Shabad G. – Juodosios ir pilkosios viešųjų ryšių technologijos. Vilnius. 2003;
- Singleton R. M. – Creating PR Opportunities on Slow Days;
- Stoller B. – How to beat the odds? 2004. Free publicity;
- Ulevičius L. – Aplinka – pilna propagandos. Verslo žinios. Savaitgalis. 2004;
- Гусев Д., Матвейчев O., Хазеев P., Чернаков C. – Уши машут ослом… Mocквa. 2001;
- Шендерович В. – Свободная Конкуренция.
Senderovic – DAUN!!!!!!