LŽS (D.Radzevičius), ŽEI (R.Gudaitis), TILS (R.Juozapavičius), ŽLEK (E.Žiobienė | bevardis (gal kolektyvinis?) „Lietuvos ryto“ „Laiko ženklų“ autorius |
|
<...> siūlome <...> jog lengvatinis 5 proc. PVM tarifas nebūtų taikomas leidiniams, kurie Žurnalistų ir leidėjų etikos komisijos priskirti profesinės etikos nesilaikančiais viešosios informacijos rengėjų kategorijai | Grupelė susireikšminusių veikėjų mėgina įtikinti Seimą, kad Lietuva turi tapti pirmąja demokratine valstybe pasaulyje, kurios mokesčių sistema būtų naudojama cenzūruoti žiniasklaidą bei rūšiuoti ją į tinkamą ir netinkamą pagal politikų ir jiems talkinančių veikėjų skonį. <...> Tai naujas žodis pasaulinėje finansų praktikoje, nes priėmus siūlomą pataisą mokesčių tarifą rinkos dalyviams nustatinėtų net ne Mokesčių inspekcija, o visuomeninė organizacija. |
Abi pusės 🙂 Aš savo nuomonę jau išdėsčiau. Įdomu, ar Remigijus Šimašius komentavo sąmoningai, ar jo žodžiai buvo paimti iš kokio nors nesusijusio konteksto?
Pirmu atveju beliktų replikuoti, jog lengvatinis tarifas yra ne bauda, o privilegija, suteikiama už gerus darbus. Įdomu, kokius gerus darbus daro erotinio ir smurtinio pobūdžio leidiniai?
Pilnai pritariu "bevardei" Lryto nuomonei. Ir vaavshe, kas chia per legvatiniai tarifai? biznis yra biznis, ziniasklaida irgi yra biznis, jei ash neklystu.
O aš priešingai, sutinku su Liutauro ankstesniu įrašu ir šituo – kad ir koks biznis čia bebūtų, jis labiau įtakoja visuomenės nuomonę nei, tarkim, bandelių pardavėjas, todėl ir taisyklės turi jam galioti kitokios. Jei parduodi informaciją, turi atsakyti už jos kokybę – juk blogą prekę grąžinti į parduotuvę galima?:]
Lrytas.lt jau ne pirmą kartą šiek tiek palaukia, kol nurims aistros, ir anonimiškai sureaguoja į jiems nepalankius sprendimus.
ne į šio įrašo tema, bet pamaniau, kad sudomins:
http://www.slideshare.net/designeducation/mass-media-vs-usergenerated-content/